فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: یک مرد و ۲ زن جوان به اتهام ۱۵ فقره کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش طلا و زعفران به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبرداران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در پی گزارش کلاهبرداری با ترفند خرید و فروش گل زعفران و طلا دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی شهرستان صادر شد. کارآگاهان پلیس آگاهی تربت حیدریه با تحقیقات اولیه و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهمان پرونده که یک مرد و زن جوان بودند را شناسایی کردند و تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان ردزنی‌های اطلاعاتی را آغاز و متهمان را در خانه‌ای واقع در حاشیه شهر تربت حیدریه دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات اولیه پرونده با معرفی زن ۳۴ ساله‌ای که همدستشان بوده اعتراف کردند وجوه دریافتی را تبدیل به ملک و ارز دیجیتال کرده و قصد داشتند از این راه سود سرشاری کسب کنند. در پی این اعتراف‌ها، دیگر متهم پرونده دستگیر شد و با دستور مقام قضایی تحقیقات از این ۳ متهم که ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در حالی ادامه دارد که ۱۵ شاکی پرونده شناسایی شده‌اند.

کد خبر 564012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha